SENANG CARI

17 July 2012

APA?....INGAT BOLEH PUSING KA?

salam...


sekejap hujan sekejap panas...moga sepanjang Ramadhan cuaca tidak terlalu terik....kesian budak2 yg baru belajar puasa.

budak kecik ni cukup tak suka kalau kena panas dalam kereta...avanza takder masalah sgt sebab tinted tebal.tapi i10 ni tinted biasa ja...cermin depan pun tinted separuh.pagi tadi pergi sekolah dia macam biasa duduk kat sit depan.separuh jalan matahari betul menghala ke arah dia.tapi jalan tu pendek ja sebab lepas tu akan belok ke kanan.bila kena matahari tu sibuk ja mulut dia..
"anaih mi...anaih.." (panas umie).
pagi ni boleh plk tambah ayat baru..
"ucin mie...ucin.."...sambil tangan pusing2...
mula2 umie dia tak faham juga..
dua tiga kali dia cakap baru la terperasan...
jalan one way baby...mana boleh nak pusing2...
adehhh...kalau pusing balik tak sampai sekolah la jawabnya...sampai rumah..

pandai sajala dia...

gambar lama..masa masih bambam..
senyum mengada

4 comments:

sAyA said...

ingatkan 'ucin' tu 'kencin'.....

:)

Daddy Ziyyad said...

hahaha..komen dr singa...

saya pulak ingat ucin tu kucing! haha

SURIA AMANDA said...

hehehe...mcm2 kan..

ieda said...

sAyA...
kencing = cicin

drZ..
kucing = cin = bolen
bolen tu nama kucing kat rumah...habis semua kucing lain dia panggil bolen

SA..
makin banyak peel la ni.