SENANG CARI

27 March 2012

NABILA PUNYA

salam..
hari ni pergi beli basikal kat budak kecik bambam.siap beli kat gudang lagi...
sebenarnya tak plan nak beli pun.SU cari lokasi gudang tu untuk projek dia yg akan datang ni.sekali ternampak basikal budak...terus singgah dan terbeli satu bijik 
(@ sebuah).excitednya budak ni tok sah ceritalah...siap nak duduk atas basikal dalam 
kereta lagi.
balik rumah mandi2 terus naik basikal baru tu...nampak macam tinggi la plk.masa kat kedai nampak ok ja.
biarlah kan...lama2 nanti nabila tinggi jugak.

tapi angin tak berapa nak elok la sebab mata mengantuk.malam tadi layan cerita P.Ramlee..tidur pukul 12.30 (tu pun kena paksa).pagi2 dah bangun ke sekolah.

ummie g kerja..tinggal la budak bambam dgn abahnya kat rumah...suruh abahnya tepuk2 bg lena dulu....
(ntah2 dgn abah sekali jalannnn...)

tak sabar nak tengok kisah dia malam satg.....jangan buli ummie suruh tolak basikal udah ler...

***gambar tak sempat snap lg..harap maklum***


2 comments:

sue zainun said...

hoho excited dapat basikal..nabila budak baik..dia x buli ummi :)

ieda said...

sue...
alhamdulillah..dia ngantuk malam tadi..tidur awal.