SENANG CARI

21 March 2012

HELAH SAHAJA

salam buat semua..


kecoh satu Malaysia ttg kes penculikan budak sekolah ni..
alih2 gini pulak jadi ceritanya..


hmmmm....
apa la nak jadi dgn budak2 sekarang?
tak dak rasa kasih kat ibu bapa langsung..
sampai hati...
tahukah dia bagaimana perasaan seseorang bila ditipu oleh org lain terutama org yg mereka sayangi?


***simpati juga buat adiknya yang trauma dgn kejadian itu. 

4 comments:

mak encik | SZ said...

bila anak dah merasa jadik ibu nnt baru lah rasa perasaan camtu kak...geram kan...

A.I said...

Tuler kak. kesian dgn mak pak dia. yg kita ni pon risau psl keselamatan dia, alih2 lain criter rupanya. aduhai la anak =(

Myluv - Syl said...

hadoi.. sedihnya dapat anak perangai camtu.

ieda said...

SZ...
harapnya andai masa tu tiba maknya masih ada...jadi dia sempat pohon maaf dgn penuh insaf.

AI..
habis sekampung kecoh...mmg tahap menyusahkan org dah pun.

MYLUV..
susah nak agak bila anak2 nak buat perangai..