SENANG CARI

10 October 2011

BIBIKKU

salam di pagi Isnin....

saya ada bibik baru hari ni..

dia marah bila umie ambik gambar.

moga besar nanti maintain rajin yer....


mmmm......orang mengiron dia pun sibuk nak buat juga..mula2 baju dia ja.pastu habis baju umie dgn abah di ironnya....tapi iron tak panas la...training katanya kan..


8 comments:

SURIA AMANDA said...

alolo...pandainyer...rajin anak dara ni..

Fadhilah Maarif said...

comel!!!

kakyong said...

adoi nabila.. rajinnya... semua nak dicobanya.. xpa.. lagi byk training, cepat pandai..

Noina said...

hehe...dah boleh harap dah anak dara akak nih.. :) tu gosok baju sapa tu Nabila..? Mati2 ina ingat akak bagi panas iron tuh..hehe

hOtMaMa said...

pandai!! yg penting ada semangat nak buat sendiri tu.. hehe.. tak pe la gosok tipu2 jek pun..

A.I said...

comelnya bibik!!!

ieda said...

SA...
rajin la..rajin mengacau..hihi

auntie fadhilah....
tq....kata nabila

kakyong..
dia ni takmau kita ajar...dia tengok ja pastu nak buat sendiri.

ieda said...

noina...
kalau bagi panas habis terbakar rumah satgi.

hotmama..
"apa yang penting...kerjasama"...hehe

AI..
mau pinjam??