SENANG CARI

26 August 2011

LEMBAB

salam..
ramadhan ke 26.
masih dalam cuaca lembab...hujan lagi.
saya suka.
cuma malam @ awal pagi nanti yg merisaukan sikit...
adakah kami akan bersahur dlm keadaan lembab?....@ kuyup?
moga keringlah hendaknya kat kawasan PANTAI MERDEKA tu nanti.
"JOM JALAN SAHUR" yang terakhir untuk tahun ni.

(cerita yg first pun tak up lagi....huhu)

oleh kerana ada program malam ni yg akan berlarutan sampai subuh...maka si kecik bambam dah di postkan ke rumah pengasuh.sebelum hantar tadi umie dia dah rasuah dia dgn aiskrim...hihi..sekarang ni mmg gila aiskrim budak kecik ni.tapi taklah selalu dapat...sekali sekala ja..tak boleh dibiasakan sgt.

pandai plk tu...tadi mak ngah dia (my sis) bg duit.bila saya tanya "nak beli apa ni?"
dia jawab.."kim...kim" (ais krim)......
ingatkan tak faham soalan..(umie dia selalu underestimate..hehe)

malam td bawa dia potong rambut..tapi potong sikit ja.tak boleh nak buat cun2.mood kurang baik.tak mau duduk diam langsung.tak pa lah...asalkan tak cucuk mata.

posing gaya baru dari nabila the bambam.
(masa majlis berbuka puasa di A&W SP baru2 ni)
  

No comments: