SENANG CARI

16 February 2011

BENDA FREE MEMANG BEST..

salam
bateri i10 yg baru keluar awal bulan hari tu dah kong...ni mesti dah lam dok dalam kereta tu.sib baik kong masa kat rumah pengasuh nabila.dan sib baik juga SU ada kat rumah.sementara dia pi cari jumper sempatlah jugak makan nasi sepinggan.pukul 1 lebih kan..tgh lapar.nabila minta nasi.umie pun join sekalilah.sedap.gulai sembilang,sambal buah konen @ kuinin & ulam pucuk janggus.

SU bawa ke bengkel.dapat bateri baru...FOC.
heh...sib baik SU takdan tambah lampu @ wiring apa2 lagi kat i10 tu.kalau dah buat semua tu mesti depa tak tukar free.
........biar lambat asal selamat.........

4 comments:

atty's said...

behsnya dpt bateri free..

Jom baca: Pagesviews by countries

SURIA AMANDA said...

sapa x suka benda free

wahida said...

saya pun suuuukaaa benda freee...

Cik Ina minat Do do Cheng said...

makcik pun suka benda free.Selalu susah sangat nak dapat benda free.