SENANG CARI

10 December 2010

PAGI KE MALAM

salam..
kelmarin (khamis 9.12.2010) saya tinggalkan ofis untuk berurusan di jabatan kerajaan..seharian di jitra & alor setar.
alang2 ada urusan di sana terus saja buat border pas kat Alor Setar.rupanya nurul kena buat IC dulu sb dia dah 12 thn pd 26.11 hari tu.tak buat IC takleh buat border....adehhh!!!terpaksalah ke tempat buat IC plk.org tak ramai sgt tapi kaunter slow.
dah dapat IC sementara naik pulak tingkat satu ke pejabat imegresen.ruang ni sesak sikit.kat Sg Petani lebih selesa.ruang kat SP pun lebih luas.terbalik kan?patutnya Alor Setar lagi elok.
satu lagi ralat sebab kat AS ni ambik gambar sampai 4 keping.caj RM10.kat SP 2 keping ja...sorang RM4 so kalau 4 org baru RM16.kat AS kena RM40....beza sungguh.
pukul 2.30pm baru settle.
then ke rumah bapa sedara sekejap utk serahkan few documents.petang balik lepak kat kampung.

lepas magrib keluar ke Perlis utk kenduri bersunat anak kawan NARC.kendurinya siang tapi biasalah,ada kawan yg kerja maka kami bertolak malam.pk 9.30 pm sampai rumah kenduri.
dapat makan dgn selesa sb my bambam dah hanyut dalam mimpi.sedap betoi lauknya...mmg pulun la.dah takdak org lain kan.kami 3 family ja + a father.
siap dapat beg macam kenduri kawen plk.
around pk 11 pm bergerak balik.mata saya mmg dah ngantuk sgt. terpaksa lelap...awal lg so tak risau sgt hbby drive sorg2.tp tak lena memanjang la...sekejap2 terjaga.si bambam lena terus sampai ke rumah.dia tak tau pun dia dah sampai Perlis.

mangsa potong..
adik lebih tembam dari abang.
kanan sekali adalah tuan rumah.
di sebelah adalah isterinya.
sarbat tu sedappp...
kami dapat 4 beg...untung pi malam2 ni

2 comments:

nuyin2u said...

musim memotong, hehe

Min said...

rindunya nak makan kenuri di kampung...