SENANG CARI

13 October 2010

CERITA BERSIN

salam..
pagi ni baca2 kat FB terjumpa statement ni.link drp FB cousin (extract from syahirul.com).

Jika anda bersin terlalu kuat, anda dapat meretakkan tulang rusuk.
Jika anda cuba menahan bersin, anda boleh menyebabkan pembuluh darah di kepala dan leher pecah, dan akan menyebabkan kematian.
Jika memaksa mata terbuka sewaktu bersin, bola mata boleh terkeluar dari tempatnya.


boleh tak uols bersin dgn mata terbuka????  sila try....kalau berani...
budak mata besar yg tersangat cute bila bersin...


3 comments:

SURIA AMANDA said...

x pernah lak mcm tu..selalu kalau bersin tutup jer mata..hahahaha...

A.I said...

jap gi nk try bersin bukak mata arr..heh heh

kakyong said...

hehehe... sapa yg blehbersin dgn mata terbuka.. tak sempat nak buat apa pun bila dah nak bersin..