SENANG CARI

11 July 2010

LINTAH!!!...OH TIDAK....

salam..
pg tadi ada sorg patient dtg ambik ubat utk bisul kat atas bibir mulut.
mmg bengkak besar gak tp takleh operate lg sb tak 'masak' g.
biasanya saya bg antibiotik ja.
katanya semalam dia bg lintah hisap kat bisul tu...
erggghhhh...saya dengar ja dah rasa semacam...geli.
tgk lintah pun dah geli tambah nak letak2 kat badan...sorry..
tp patient ni cakap dia tak geli pun.

mmg kurang bengkaknya tp hari ni besar semula.
tambah plk mlm td terkena tgn anak dia..
last choice..cari ubat klinik..hehe
kalau saya...awal2 g dah p klinik...lintah??not in my list.
kawasan kediaman lintah...
mmg saya tak jejak kalau tau kat situ ada lintah @ pacat.

***all pictures from google

7 comments:

Rizziela said...

dengarpun dah geli..mcm mana nak letak kat muka,,,mau koma 4 hari

Rizziela said...

dengarpun dah geli..mcm mana nak letak kat muka,,,mau koma 4 hari

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

maakkkk...geli lintah. tak sanggup!

BUNGA said...

ya Allah.. x snggup.... geli sgt rasanya...

Kauthar said...

aiyakkkkkkkk..geli maaa..boleh ek tahan?

ieda said...

sakit pun takpe drp nak letak lintah2 nie...cemana lah depa boleh ternak..eeeeeiiiii...

A.I said...

ha? sanggup suh lintah sedut? kan tu bisul. kalau ai pon, mmg trus gi klinik la..sakit bisul tu leh demam tau..isk