SENANG CARI

05 July 2010

KREATIF..

salam..
masa konvoi kat terengganu hari tu ternampak streamer ni..
kreatif tuan kedai ni..good idea.

7 comments:

kakpah said...

salam eida. tadi datang tak sempat nak tinggal jejak.
hehe.. memang kreatif toke kedai tu.

ieda said...

wkslm..tq kak pah sb rajin datang.

Jiey^Mien said...

hehhehehe..
macam2 cara nak tarik pelanggan..
=)

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

sgt kreatif la toke tu...hehe

kak ina kl said...

memang kreatif kan..


seronok cik abg tu kan tgk artis..
mesti sibuk klik..sana..klik siniii

comel ajer tgk muker nabila tu..nak buat camner..dah belajar penat-penat takkan nak berhenti pulak..rugi ilmu nanti..


tenguk dalam majalah 3 ...pasal ulat lalat tu..kat hospital mana yang ada..

ieda said...

kak ina..
tu la sibuk ambik gambar je lebih..
ulat lalat tu saya tgk jg sikit...maybe HKL kot...tp geli arrr..

ieda said...

jiey & fiza..
mula2 saya ingatkan streamer apa...pelik gak apasal gantung kat tiang jer.