SENANG CARI

24 June 2010

KESIAN NABILA...

salam...
sian nabila hari ni.lewat minum susu.alkisahnya umie nabila ni terlupa nak beli susu utk anaknya.pg kemarin (yesterday) dah perasan susu nak habis.petang g mini market lupa bawa duit lebih.mmg tabiat saya bawa duit ngam2 utk beli barang...tak teringat pasal susu ni.malam plk dok teman abahnya buat kerja sampai pk 12 mlm...sekali balik umah nurul cakap susu bb dah habis..what to do???tunggu siang ler..(umah dgn ofis dekat jer...walking distance).

mini market plk bka pk 10.30 am..
so around 11 am baru nabila dapat nenen dia..
dia minum susu ni...dari dulu lg tak pernah tukar brand..kalau g supermarket dia pun dah kenal susu dia yg mana satu.

biasanya bancuh tak penuh botol.sekarang minum tak banyak sgt sb dah minum air lain jg.peket 1 kg tu boleh tahan 2 minggu.dulu tak sampai seminggu dah habis.

muka budak happy yg kuat makan..

5 comments:

maszmadi said...

hm, aisha pon minum susu tu da skrg.. bgus utk digest..

ieda said...

dan harganya pun berpatutan..

Kauthar said...

alolo...sweetnya muka budak happy yg kuat makan tu :D

SURIA AMANDA said...

alala..kesian nabila..dah nak tghari baru dapat susu eh...

kakyong said...

gak terjadi kes mcm ni dgn anak2.. fikri & anis memang minum fernleaf.. kdg2 dah pesan byk kali dgn ayahnya, bila susu dah tinggal sikit.. tp ayahnya ni suka tangguh2.. sudahnya bg la anak2 minum milo...

anis & fikri dr dulu, max susu hanya 4-5 oz 1 kali minum, kalo lebih memang terbuang..