SENANG CARI

17 May 2010

kandungan di luar rahim

salam...
jelajah youtube..jumpa klip ni.
jom sama2 kita tengok
situasi emergency yg kadang2 clearcut
tp kdg2 tanda-tandanya sgt mengelirukan.
saya pernah dpt kes dlm kedua2 situasi tersebut.

yg best lagi saya juga pernah dimasukkan dlm kategori ini tp diagnosisnya didapati tidak tepat selepas dibuat laparoscopy..
(& i paid a huge price for that)


7 comments:

Nad a.k.a MamaZakwan said...

kak, sama la kite..
tak pasal2 perut ber lubang! ;p
kene pulak dok hosp 5 hari..
cemane ek doktor bleh silap camtu..
sedangkan doktor pakar tu, huhu!

SHAZA said...

mak saya dulu penah peknen luo rahim....kalo tak saya ada adik, hikhikhiks....

Pnut said...

huiiii takut nengok sumer ni..doktor sumer best..sebab berani, saya gigi anak longgar pun tak berani cabut...

masa si abang bersunat, pujuk emak tunggu sampai luka kering, kes tak berani mencuci...

kak ina kl said...

salam..takut jugak ek..alhamdulliah akak tak pernah kena lgi..di jauhkan dari penyakit camni.

ieda said...

nad...kategori mengelirukan ler tu..akak pun pakar decide jg.

shaza...oo..bongsu ler nie..manja nih.

pnut...takper..pnut adalah ibu terbaik.
tp kan buat kat anak sendiri mmg seriau sikit.kat org lain ok ja..hahaha

kak ina...scope tu ok lg kak.tang bius tu yg tak tahan.

A.I said...

kak ooooooo kak!!

baby yg kandungan di luar rahim pon bernyawa gak ye? huhuhu..bistu camne? mmg kene buang la kan?

nape aku x penah tau niiiii? budusnya aku!!

ieda said...

yaaaa....AI!!!
oopp...jgn kata budus..tak baik tu..cuma tak tau jer..
kalau kat tube mmg kena buang jg sb nanti dia pecah..ibu boleh meninggal sb pendarahan dalaman.