SENANG CARI

12 May 2010

dah mula dah...

salam..
kemarin ja dah dapat 3 undangan...fuh..
29/5.....satu
12/6.....satu (takde kad)
13/6.....satu


yang 29/5 wajib attend coz
1.depa banyak tolong masa saya kawen dulu...tolong make up masa akad nikah...bg hantaran...then kenduri kt kampung pun depa attend.
2.kenduri ni kat dewan..nak jg tgk kemeriahannya

cuma satu ja...hari tu ada belon panas kat alor setar..dah plan nak p situ.
kena timing betoi2 ni...dua2 nak pi.

12 & 13hb tu....ada kemungkinan tak attend coz...dah ada plan lain yg melibatkan ramai org....apalagi kalau bukan konvoi...hehehe..konvoi lg best drp kenduri maaa..tp takpe..dah cakap kt tuan rumah dua2 tu yg ada kemungkinan tak hadir.kalau tarikh konvoi ubah bolehla g makan kenduri tu..

majlis berendoi masa kenduri kawen saya dulu.


No comments: