SENANG CARI

18 April 2010

CONTEST....PELIK..TAPI ITULAH KEBENARANNYA.

salam...
ni contest from riezalieza..."PELIK..TAPI ITULAH KEBENARANNYA"


syarat-syarat:
  • Letakkan gambar kasut ni di post entry anda psl contest ni....
  • WAJIB menjadi follower riezalieza.blogspot.com & masukkan dalam bloglist anda.
  • Hanya seoarang pemenang dipilih oleh juri yg dilantik.
  • Jangan lupa tinggal comment anda bersama link entry anda.
  • Tarikh tutup 30 April 2010 @ 12AM.
cara - caranyer...  
  • ceritakan ( jgn panjang sgt jgn pendek sgt) tabiat anda yg pelik.. yg anda rasa unik ..
  • letak satu gambar yg "related" dengan tabiat anda.
  • biar honest ye means tu tabiat betoi bukan direka... 

 pada saya ini tabiat saya yg pelik..pada org lain tak taula pulak..

saya ada klinik sendiri...biasanya bila berbisnes ni org suka customer ramai2..
biar income banyak..
tapi saya tak suka ramai sgt patient pada satu2 sesi..misalnya berterusan dari 9 pagi sampai 1 tgh hari adaaa jer patient...non stop..saya tak suka macam tu.biar datang 3..4 orang pastu rest setengah jam..then ada patient semula...kenapa?? sebab bila patient datang berterusan saya hilang tumpuan...takleh concentrate..walaupun rawatan yg diberi tu ok saya rasa tak puas hati....biar sederhana asalkan saya selesa................
PELIK...TAPI BENAR...
gambar di atas adalah barang2 kat meja saya.


dan hadiahnyer ............. PARIS HILTON BODY LOTION 90ml  

3 comments:

A.I said...

Elok gak mcm tu kak. Aku suka je bila doc yg betol2 cek patient. teliti. Bior le tunggu lama pon. Bila doc tu entertain kita lama, rasa puas ati. Kak, klinik ktne?

ieda said...

sg petani...rajin2 tu singgah ler..hehe

Anonymous said...

Is it possible Abercrombie clothing to turn a profit by gifting abercrombie Jeans promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants make large sums Abercrombie Tees of money by giving away promotional clothing? Abercrombie Shorts Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable promotional clothing items are a great way to Abercrombie Sweaters help sell your brand to your target audience. Items like shirts and caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your targeted audience.