SENANG CARI

31 January 2010

apasal semua tak sihat??

salam
sabtu 30.1.2010
cuti yg padat...keluar 11 pagi sampai rumah 12.30 malam..ikut hbby buat biz deal kt rumah kawan dia..then singgah kt rumah bapa saudara kt kampung..dah lama tak ke sana.lepak dari 9.30 mlm sampai 11.30 mlm baru gerak balik rumah.

before that pergi tgk kedai yg terbakar jumaat malam..sederet 3 kedai runcit kecik2 terbakar..sian kt depa.nasib baik tak bersambung ke bangunan sebelah yg buat bengkel..kalau tak mesti lg teruk sb biasalah bengkel kan banyak minyak.lagipun family cina yg buka bengkel tu tinggal kt situ.
       kesan kebakaran...1 kedai melayu,2 kedai cina.
     perasan tak bumbung kt belakang tu...itulah bengkel yg terselamat.

seperti biasa bila tgk org tangkap gambar maka si kecik ni pun kalut la sengih2 suruh ambik gambar dia sama.
aiyoo...manyak tembam ini budak...rambut kena tocang lagilah muka tu jadi bulat.
mata merah..sembab sb selsema

oya...nabila dah balik rumah sejak khamis mlm.tp sejak balik kena selsema plk..hopefully tak melarat ke batuk sb bdk ni susah makan ubat.dah besar mcm ni lagilah tak sanggup nak paksa..mau kena penampar..jangan silap..dia yg tampar muka kita....pedih ooo...tu belum kira tendangan padu dia...mmg ganas budak nie..
moga2 cepatlah sihat..rimas tengok hidung selekeh tu..tidur pun tak lelap sb tersumbat.

pagi ni along dgn nurul tak pergi sekolah..
nurul mata sepet sebelah sb masuk habuk malam tadi.
along selsema,batuk & sakit tekak...+ malas sama tu sb tgk nurul tak p sekolah..akai la tue..

umie...sib baik kerja..kalau sekolah harus pontang jugak..hahaha..

4 comments:

Jiey^Mien said...

Hehehe.. Tingat plak masa zaman skolah2 dulu..
=P
Ian pun tak sehat kak..
Selsema + batuk..
Siyan plak..

ieda said...

awal tahun musim panas..mcm ni lah jadinya.

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

揚州炒飯Penny said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社