26 May 2010

sekolah tutup lagi..

salam..
hari ni nabila bangun awal..6.30 pg.saya ketuk pintu agak kuat utk kejutkan kakaknya..sekali dgn nabila terjaga.mlm td dah plan dgn hbby nak hantar nabila sekolah hari ni.last week tak pergi sb sekolah asyik cuti.cikgu ada aktiviti lain.so elok jg dia bangun sendiri.sementara saya buat kerja,biarkan jer dia main dgn abahnya dlm bilik.
my father request nak nasi goreng utk sarapan so pagi ni saya buatkan..just goreng jer sb semua rencah dah siapkan malam td.nasi pun masak siap2 sebelum tdo.

mandikan nabila then pass kat abahnya utk dressing sb saya plk nk mandi.dia ok sikit kalau abah pakaikan baju.kalau dgn saya jd lambat sb dia suka main2.dgn abah takut sikit..so ikut jelah arahan abah.
sambil tu dia bodek abah..peluk cium bagai..ish..budak ni..
nak suruh bawa jalan2 la tu.


tengok umie pakai belt dia pun sibuk nak pakai..
main2 dgn belt lg satu.dengan rambut tak bersikat.
kepakaran nabila adalah mengambil barang dgn kaki..
dia kepit antara ibu jari dgn jari ke 2 tu.


bawa ke sekolah dgn motor jer.dlm hati dok rasa mcm tak sekolah hari ni tp cikgu tak msg pun.sekali sampai sekolah...hmm..mmg tak sekolah pun..cikgu ada latihan nasyid...
sukalah budak kecik tu dapat ronda2 then takyah p sekolah.
balik lepak kt ofis abah sambil makan nasi goreng.
esok??? nabila bangun awal lg tau..kita g sekolah.

No comments: